eMAG a devenit prioritatea nr. 1 pentru Naspers

Dupa tentativa esuata de a uni cele 2 companii – Netretail si eMAG, Naspers a vandut Netretail si a anuntat focusarea totala asupra magazinului online romanesc, eMAG.

Sursa

emagActionariatul actual al eMAG este format din grupul Naspers (74,2%) si Iulian Stanciu (25,8%).

Naspers a cumparat in 2012 eMAG si Netretail cu gandul de a uni cele 2 companii pentru a face una mai puternica care sa domine retailul online din Europa Centrala si de Est.  La aproximativ 3 ani dupa ce au inceput sa puna in aplicare acest plan, Naspers a decis sa se focuseze asupra platformei eMAG ca principal suport pentru comertul online din regiune.

Potrivit unui comunicat de presa emis de Naspers, motivul pentru care nu a reusit aceasta fuziune a fost divergenta viziunilor strategice. Astfel, ei au vandut Netretail pentru suma de $201 milioane unei companii din Republica Ceha.

Aceasta este o veste foarte buna pentru Romania, insemnand ca extinderea eMAG va continua in restul Europei, creand si mai multe locuri de munca pentru romani.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *